Diensten van Salesform
Welke diensten biedt Salesform aan.
Speciaal voor uw bedrijf gemaakt
Een maatoplossing dat past als een handschoen!
Veel organisaties denken steevast: als het niet kapot is, waarom moeten we het dan repareren? Dit zijn dan ook vaak de voorbeelden die achterblijven op de markt met hun IT-infrastructuur. Zij zien dan ook niet wat een goede structuur kan betekenen voor hun bedrijf.
De praktijk wijst uit dat wanneer de systemen de processen ondersteunen er waarde wordt gecreëerd. Dit kan worden uitgedrukt in tijd, moeite en geld. Tegenwoordig zijn de mogelijkheden op het gebied van de IT oneindig en is er nog zoveel te ontdekken.
Alleen is het aan jou als ondernemer om dit pad te bewandelen en te zien wat software kan doen voor uw organisatie.
Een specialist bij u in het bedrijf
Onze intercedent stelt onze senior software developer graag aan u voor.
In een kennismakingsgesprek geeft u aan ons aan, aan welke criteria de senior software developer moet voldoen.
Nadat de behoeftestelling helder is, kunnen wij aan de slag gaan om de juiste kandidaat voor u te selecteren. Als wij de juiste kandidaat hebben gevonden voor u, gaan wij de kandidaat aan u voorstellen.
Een gedegen advies
Een cyber security specialist kan jou helpen naar een veilige organisatie
Sinds 25 mei 2018 is de privacywet AVG van kracht gegaan. Het belangrijkste binnen deze wet is dat gebruikers meer rechten hebben in het beheren van hun data.
Maar wat houdt dit precies in? Onze cyber security specialist kan jou begeleiden in het AVG-proof maken van jouw organisatie!
Standaard of maatwerk
Website laten maken of vernieuwing van uw website?
Salesform is een softwarebedrijf dat gespecialiseerd is in softwareoplossingen. Wij bouwen en onderhouden websites voor het MKB. Of u nu een website, webshop of een intranet oplossing wil hebben, voor Salesform is dit geen probleem.
Van A tot Z
Onze IT consultant komt graag langs om te adviseren in een technische toekomst
In een kennismakingsgesprek gaat onze IT consultant al meteen aan de slag. Hij inventariseert de behoefte van de klant en stelt een plan van aanpak op.
De opzet van dit plan bestaat uit desk -en fieldresearch. Er wordt vastgesteld welke bedrijfsdocumenten van pas komen en loopt mee in de organisatie om grip te krijgen op het probleem.