Dit systeem is initieel gebouwd voor reparaties in de elektronicabranche en kan gekoppeld worden met jouw website. Hierdoor wordt het aanmelden van reparaties laagdrempeliger voor de consument. Via een persoonlijke
trackingpagina kunnen alle stappen binnen het reparatieproces gevolgd worden. Ook is het via de online-omgeving mogelijk om te communiceren met de werknemers die betrokken zijn bij een reparatie. Hierdoor wordt het stellen van vragen gemakkelijk en ziet de klant dat er transparant gewerkt wordt.
Wanneer er een reparatie wordt aangemeld, krijgt de gebruiker van het systeem deze melding binnen. Vervolgens kan het proces in gang gezet worden. Binnen het systeem kunnen alle distributeurs waarmee de gebruiker een contract heeft, gekoppeld worden. Hierdoor wordt het mogelijk om een ophaal- of brengservice aan te bieden aan de klant. Als de reparatie binnen is op de werkplaats en verschillende stadia doorloopt, kunnen deze geüpdatet worden in het systeem. Dit is dan weer inzichtelijk voor de consument. Benieuwd naar wat wij voor jou kunnen doen? Neem contact met ons op en dan kijken we samen naar de mogelijkheden!
Neem contact met ons op
Aftersalesoplossing
Recare